Andreas Elsner, directorul executiv comercial rezidenţial al Telekom România - care s-a remarcat prin produse precum Smart Wi-Fi şi Smart TV Stick, campaniile comerciale neobişnuite şi comentariile ultra-directe şi acide despre competiţie, pleacă 21.08.2021

21.08.2021 Andreas Elsner, directorul executiv comercial rezidenţial al Telekom România - care s-a remarcat prin produse precum Smart Wi-Fi şi Smart TV Stick, campaniile comerciale neobişnuite şi comentariile ultra-directe şi acide despre competiţie, pleacă Cu stilul său de showman, parcă importat de pe piaţa americană, Elsner a făcut permanent o notă distinctă pe piaţă - atât prin comentarii (uneori chiar la adresa propriului grup) cât şi prin mişcările

Cu stilul său de showman, parcă importat de pe piaţa americană, Elsner a făcut permanent o notă distinctă pe piaţă - atât prin comentarii (uneori chiar la adresa propriului grup) cât şi prin mişcările comerciale.

Andreas Elsner, directorul executiv comercial rezidenţial al Telekom România - care s-a remarcat prin produse precum Smart Wi-Fi şi Smart TV Stick, campaniile comerciale neobişnuite şi comentariile ultra-directe şi acide despre competiţie, pleacă din companie după patru ani. El deţine şi propriul start-up, Fr3e

Stiri pe aceeasi tema:

Andreas Elsner, Telekom România: Cred că smartphone-urile pliabile vor deveni noul standard pe piaţă. De-abia aştept să le avem în ofertă

Smartphone-urile pliabile dezvoltate de Huawei şi Samsung, doi dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de comunicaţii, oferă o experienţă „uimitoare“ pentru că devin instan­ta­neu „o tabletă“ şi vor deveni, pe măsură ce

Andreas Elsner, Telekom România: Vrem să creştem pe segmentul de telefonie mobilă şi să ne retragem treptat din telefonia fixă

Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, ţinteşte o creştere puternică pe segmentul de telefonie mobilă şi retragerea treptată din sectorul de telefonie fixă, cu scopul de a-şi majora veniturile de pe piaţa

VIDEO. Andreas Elsner, Telekom, analiză fără menajamente a celor mai mari rivali: unul are o calitate a reţelei “oribilă”; un altul are un produs interesant dar lansat “tardiv”; un altul duce o campanie demnă de “anii ’90”, de la el l

Austriacul Andreas Elsner, care a preluat în toamna anului 2018 poziţia de director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul Telekom România, şi-a întărit, într-un interviu exclusiv pentru ZF, reputaţia de a face

VIDEO. Elsner, director comercial Telekom, dezvăluie cum au apărut reclamele surpriză cu Ghiţă Ciobanul, fostă “vedetă” Vodafone: Discut săptămânal cu publicitarii de la Leo Burnett la o sticlă de Moutai, aşa ne apar ideile

Campania publicitară surpriză a Telekom - în care Ghiţă Ciobanul – un oier din Sibiu făcut celebru de Vodafone în spoturi de promovare realizate în urmă cu câţiva ani – vorbeşte acum de beneficiile portării la Telekom, unde a scăpat de

Andreas Elsner, directorul executiv comercial rezidenţial al Telekom România - care s-a remarcat prin produse precum Smart Wi-Fi şi Smart TV Stick, campaniile comerciale neobişnuite şi comentariile ultra-directe şi acide despre competiţie, pleacă

Cu stilul său de showman, parcă importat de pe piaţa americană, Elsner a făcut permanent o notă distinctă pe piaţă - atât prin comentarii (uneori chiar la adresa propriului grup) cât şi prin mişcările

Andreas Wendt, BMW: Investiţia de un miliard de euro a BMW din Ungaria, în viitoarea uzină din Debreţin, va atrage noi investiţii în producţia de componente auto şi în România. Primele două au vizat fabrici în Arad şi Oradea, construite de Gl

Decizia de a investi într-o nouă uzină atrage după sine şi extinderea bazei de furnizori din acea zonă, iar din Europa de Est sunt mai mulţi furnizori de componente care livrează către

Home