Lansarile si rebrandingurile planificate inainte de criza vor aduce zeci de milioane de euro in piata de publicitate 12.02.2009

12.02.2009 Lansarile si rebrandingurile planificate inainte de criza vor aduce zeci de milioane de euro in piata de publicitate Piata de publicitate, estimata la 500 - 600 mil. euro, este amenintata de reducerea bugetelor de promovare ale companiilor din cauza crizei, dupa ce ani la rand a inregistrat cresteri de doua cifre, dar sunt in pregatire o serie de lansari si campanii

Piata de publicitate, estimata la 500 - 600 mil. euro, este amenintata de reducerea bugetelor de promovare ale companiilor din cauza crizei, dupa ce ani la rand a inregistrat cresteri de doua cifre, dar sunt in pregatire o serie de lansari si campanii care ar putea sa o scoata din amorteala.

Lansarile si rebrandingurile planificate inainte de criza vor aduce zeci de milioane de euro in piata de publicitate

Stiri pe aceeasi tema:

Lansarile si rebrandingurile planificate inainte de criza vor aduce zeci de milioane de euro in piata de publicitate

Piata de publicitate, estimata la 500 - 600 mil. euro, este amenintata de reducerea bugetelor de promovare ale companiilor din cauza crizei, dupa ce ani la rand a inregistrat cresteri de doua cifre, dar sunt in pregatire o serie de lansari si campanii

Home