Producătorul Napolact: Piaţa lactatelor va încheia pe creştere datorită reducerii TVA la alimente 15.09.2015

15.09.2015 Producătorul Napolact: Piaţa lactatelor va încheia pe creştere datorită reducerii TVA la alimente Napolact, brandul „fanion“ al FrieslandCampina România, a avut în primele şapte luni ale anului vânzări mai mari cu 13% faţă de perioada similară a anului precedent, semn că reducerea TVA a ajuns şi în contabilitatea celor mai mari

Napolact, brandul „fanion“ al FrieslandCampina România, a avut în primele şapte luni ale anului vânzări mai mari cu 13% faţă de perioada similară a anului precedent, semn că reducerea TVA a ajuns şi în contabilitatea celor mai mari jucători din industria lactatelor.

Producătorul Napolact: Piaţa lactatelor va încheia pe creştere datorită reducerii TVA la alimente

Stiri pe aceeasi tema:

Milli and Napolact drive dairy leader sales to 125m euros

Friesland Foods Romania, leader of the domestic dairy market, last year posted turnover growth by over 12% to around 462m RON (125.6m euros), slightly below the company's initial estimates. "Growth was mainly the result of some new concepts we

Milli si Napolact au dus la 125 mil. euro vanzarile liderului din lactate

Friesland Foods Romania, liderul pietei locale a lactatelor, a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de peste 12%, la aproximativ 462 de milioane de lei (125,6 milioane de euro), usor sub estimarile initiale ale

Napolact ramane fara administrator

Administratorul producatorului clujean de lactate Napolact SA, Ernest Nagy, ar urma sa fie revocat din functie, peste o luna. Pentru aceasta decizie a fost convocata adunarea generala a actionariulor companiei. <a href='http://ziuadecj. Citește

Senior Interactive, campanie pentru Napolact pe Facebook

Napolact si agentia Senior Interactive au lansat o noua aplicatie Facebook, menita sa asigure interactiunea dintre brand Lapte din Ardeal si user. Campania beneficiaza, in afara componentei de online, de activare in-store si de comunicare pe TV,

Olandezii de la Friesland inchid fabrica Napolact din Cluj

Conducerea companiei a luat decizia să închidă fabrica de lactate de pe Calea Baciului, la puţin timp după ce a blocat producţia la unitatea de la Ţaga, scriu jurnalistii de la ZIUA de

Clujul primeşte încă o palmă de la Napolact: Friesland ar putea reloca producţia din Baciu la Târgu Mureş, după ce recent a închis fabrica de brânzeturi de la Ţaga

Producătorul de lactate Napolact din Cluj-Napoca, parte a grupului Fries­landCampina România, ar putea reloca producţia de la fabrica de lactate din Baciu, judeţul Cluj, în Târgu Mureş, conform autorităţilor locale. Astfel, Napolact ar putea

Clujul rămâne fără fabrici: cu o istorie de 110 ani, fabrica Napolact e la un pas de a fi închisă

Doar pentru abonaţii ZF

Napolact mută fabrica din Cluj?

Potrivit unor informaţii neoficiale, conducerea companiei olandeze Friesland ar fi luat decizia

Fabrica Napolact de la Cluj nu va fi închisă. Deocamdată

Olandezii de la FrieslandCampina, companie care deţine brandul Napolact, au dat asigurări autorităţilor locale că nu intenţionează să închidă sau să relocheze producţia de la Cluj la Târgu Mureş, a declarat prefectul de

Proprietarul Napolact mută producţia de brânzeturi din Carei şi Târgu-Mureş la Cluj. Fabrica din Carei se închide din ianuarie 2015

Proprietarul Napolact, FrieslandCampina România, a anunţat astăzi, 23 mai, că tot ce înseamnă brânzeturi se vor produce în localitatea clujeană Baciu. Atfel, compania mută la Cluj activitatea de tăiere şi ambalare a brânzei de la

Producătorul Napolact rămâne cu două din cele şapte fabrici pe care le deţinea la începutul anului 2007

Olandezii de la Fries­landCampina, care deţin trei companii pe piaţa locală cu afaceri cumulate de 172 mil. euro în 2012, au anunţat că mută producţia de brânzeturi din fabrica situată în localitatea Carei (judeţul Satu Mare) în unitatea

Vânzările Napolact, plus 13% după reducerea TVA la alimente

Napolact, principalul „motor“ pentru businessul de pe plan local al grupului olandez FrieslandCampina, a avut vânzări mai mari cu 13% în primele şapte luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut, evoluţia fiind in­fluen­ţată

Producătorul Napolact: Piaţa lactatelor va încheia pe creştere datorită reducerii TVA la alimente

Napolact, brandul „fanion“ al FrieslandCampina România, a avut în primele şapte luni ale anului vânzări mai mari cu 13% faţă de perioada similară a anului precedent, semn că reducerea TVA a ajuns şi în contabilitatea celor mai mari

FrieslandCampina: Furnizorii noştri sunt fermele cu până la 25 de vaci. Pentru fabricarea Napolact colectăm lapte doar de la fermierii locali

♦ Grupul FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact, mizează în acest an pe o creştere de 5-10% a afacerilor faţă de anul trecut, când compania a realizat o cifră de afaceri netă de peste 339 de milioane de lei (75,4 mil.

Home