Piata FMCG, in mana multinationalelor. Unde au ajuns marii producatori in ultimul an de dinaintea furtunii 08.07.2009

08.07.2009 Piata FMCG, in mana multinationalelor. Unde au ajuns marii producatori in ultimul an de dinaintea furtunii Clasamentul celor mai mari zece companii de profil reda topul pietelor din sectorul FMCG, in fruntea acestuia regasindu-se producatori de tigarete, bauturi racoritoare si bere. Nu sunt inca pe piata jucatori cu afaceri de peste un miliard de euro, insa

Clasamentul celor mai mari zece companii de profil reda topul pietelor din sectorul FMCG, in fruntea acestuia regasindu-se producatori de tigarete, bauturi racoritoare si bere. Nu sunt inca pe piata jucatori cu afaceri de peste un miliard de euro, insa acest prag ar putea fi depasit anul acesta de British American Tobacco, producatorul Kent, chiar si fara o crestere in volum a vanzarilor, datorita scumpirii tigaretelor.

Piata FMCG, in mana multinationalelor. Unde au ajuns marii producatori in ultimul an de dinaintea furtunii

Stiri pe aceeasi tema:

Declinul pietei imobiliare loveste si in multinationalele din FMCG: terenurile fostelor fabrici nu mai gasesc cumparatori

Vanzarea unor active neutilizate, altadata cea mai rapida metoda de a creste lichiditatile unei companii, a devenit in ultimul an un proces anevoios, tocmai cand presiunea pe lichiditati este la cote

Hotelul lui Copos Crowne Plaza a pierdut clienti din auto si real-estate, dar castiga contracte noi in FMCG si farma

Hotelul de cinci stele Crowne Plaza din Capitala, detinut de omul de afaceri George Copos, a semnat la inceputul acestui an cu 15% mai multe contracte corporate, fata de aceeasi perioada a anului trecut, principalii clienti fiind companiile din

Largest FMCG market, cigarettes, sees 10% volume decline

The rise in the price of cigarettes has led to an increase in the share allocated by a smoker for such expenses, from 4% to 6% of overall expenses, according to data from the National Statistics Commission, cited by the JTI

Piata FMCG, in mana multinationalelor. Unde au ajuns marii producatori in ultimul an de dinaintea furtunii

Clasamentul celor mai mari zece companii de profil reda topul pietelor din sectorul FMCG, in fruntea acestuia regasindu-se producatori de tigarete, bauturi racoritoare si bere. Nu sunt inca pe piata jucatori cu afaceri de peste un miliard de euro, insa

Prabusirea sectorului auto si a constructiilor a depasit cele mai pesimiste estimari. Cresterile in FMCG vin doar din majorari de pret. Cum comentati?

Tigaretele, vinul sau cosmeticele sunt printre singurele sectoare care au terminat pe plus primul semestru din 2009, una dintre cele mai grele perioade pentru businessul local din ultimul deceniu, potrivit datelor centralizate de

Tigarile si bauturile baga cei mai multi bani in conturile de profit ale multinationalelor din FMCG

Topul celor mai mari zece multinationale din FMCG (sectorul bunurilor de larg consum), realizat dupa valoarea profiturilor raportate pe 2008, arata ca miza luptei pentru primul loc pe piata este

Rezultatul reorganizarilor : Profiturile celor mai mari doi distribuitori din FMCG au explodat

Interbrands si Top Brands Distribution, companii care distribuie anual produse de peste un miliard de euro ale unor producatori-gigant precum BAT, Philip Morris sau Kraft, au raportat pe primul semestru cresteri de peste 45% ale profiturilor

Lasselsberger: Distribution on constructions market is more chaotic than in FMCG

Austrian group Lasselsberger, which has been left with one single ceramic tiles plant in Cluj, after it closed down the Cesarom Bucuresti and the Mondial Lugoj plant, says it will consider building a new plant on the Romanian market when consumption will

Transportatorul Gefco se extinde pe FMCG dupa caderea pietei auto

Divizia locala a transportatorului Gefco, parte a grupului Peugeot - Citro‘n, estimeaza o scadere a businessului de 10% in acest an, de la aproximativ 24 de milioane de euro in

Distributia FMCG in 2009: Marile companii s-au temut de banci si au alergat dupa furnizori noi ca sa evite scaderile abrupte in vanzari

Majorarile de capital si incheierea unor parteneriatele noi cu producatori sau importatori de bunuri de larg consum au fost principalele strategii pe care au mizat marile companii de distributie in 2009 pentru a evita scaderea rulajelor si cresterea

Directorii de vanzari au vazut cum bonusurile s-au injumatatit in anul crizei: Salariile au ramas la fel: 6.000 de euro in FMCG, farma sau retail

Salariile nete ale directorilor de vanzari nu au scazut anul trecut, insa bonusurile au inregistrat scaderi semnificative, cuprinse intre 20 si 50%, in conditiile in care angajatii de top din departamentele de vanzari nu si-au putut atinge targetul

MEMRB: Caruselul scaderilor din FMCG a continuat sa se roteasca in ianuarie

Primul studiu dedicat pietei bunurilor de larg consum publicat in acest an arata ca in luna ianuarie a continuat contractia pietelor bauturilor si a tigarilor, doua dintre cele mai mari categorii din sectorul FMCG, cu a valoare de peste 2 miliarde de

Cum s-au evaporat 2 mld. euro din piaţa de FMCG

Piaţa bunurilor de larg consum ar putea ajunge anul acesta la 20 de miliarde de euro, în scădere cu 10% comparativ cu anul trecut, coşul de cumpărături al unui român fiind cu 93 de euro mai

Lista veniturilor din FMCG

Veniturile nete lunare din vânzări pornesc de la 250 de euro pentru un junior şi ajung la 7.000 de euro pentru un director de vânzări. Un merchendiser câştigă 300 de euro, în medie, pe lună, în timp ce venitul net al unui trade marketing

Giganţii din farmaceutice şi cei din FMCG au găsit un nou teren de luptă: banii pentru produsele asociate sănătăţii

Cererea pentru produsele asociate sănătăţii (alimente care ar putea avea efecte benefice asupra sănătăţii, produse de îngrijire cu rol dermatologic, etc) a devenit terenul de luptă pentru giganţii din industria medicamentelor şi cei din

Industria FMCG, o piaţă ce cumulează o cifră de afaceri de 30 miliarde de euro, îşi prezintă liderii la Gala Premiilor PIAŢA ale industriei bunurilor de larg consum

Cele mai importante companii din industria bunurilor de larg consum vor fi reprezentate joi, 27 octombrie, la JW Marriott la seara festivă a industriei - Gala Premiilor PIAŢA – găzduită de vedeta Antena 3 Alessandra Stoicescu.

Cel mai puternic executiv din distribuţia FMCG: "Dacă cineva fură 1 leu în companie l-am dat afară în 5 secunde, însă cel mai greu mi-a fost când a trebuit să concediez angajaţi care nu au

"Cele mai dificile momente din viaţa unui om sunt pierderea locului de muncă şi a unui membru de familie şi sunt perfect conştient de acest lucru, dar nu pot să opresc firma din evoluţie dacă cea mai corectă decizie implică restructurarea",

Daniel Constantin, ministrul agriculturii si Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei participa la Piata FMCG Forum

Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei a confirmat participarea la Piata FMCG Forum (19 iunie, Athenee Palace Hilton) a carui tema principala este “Redresarea consumului”. Bogdan Chiritoiu se va participa la un panel de

Distribuitorii din FMCG se pun la adăpost de criză prin diversificarea businessului şi dezvoltarea brandurilor proprii

Doar pentru abonaţii ZF

Fostul şef al Wrigley devine antreprenor cu un business în FMCG

Doar pentru abonaţii ZF

Home